FAQ sadaļas

Piegāde
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai saņemtu manu produktu?

Preces, kas atzīmētas kā Express 24 stundas, parasti tieknosūtītas un piegādātas Latvijā tajā pašā dienā, ja pasūtītaspirms 6 dienām. Lielākā daļa pasūtījumu tiek piegādāti 1 –2stundu laikā no pasūtījuma laika. Produkti, kas marķēti kā bezmaksas ekspressūtījumi, kurusvars ir mazāks par 2 kg, tiek piegādāti caur DHL Express(48 h) un nonāk 1 vai 2 darbadienu laikā. Lielākā daļapasūtījumu nākamajā dienā pienāk 24 stundu laikā Pasūtījumi ar bezmaksas eksprespiegādi, kas ir apjomīgi vaismagāki par 2 kg, tiek nosūtīti caur TNT. Šādi pasūtījumiilgst aptuveni 4-5 dienas. Visi Express piegādes pasūtījumi ir izsekojami, un tieknodrošināts izsekošanas numurs, lai pārraudzītu jūsupasūtījuma statusu


Vai ir noteikts minimālais pasūtijums priekš bezmaksas piegādes?

Nē, visi pasūtījumi tiek nosūtīti/piegādāti līdz jūsu durvīm bezmaksas.


Kas notiek, ja es neesmu mājās?

Visas piegādes veic ekspress kurjeri, kas piezvanīs uz jūsu norādīto numuru tieši pirms piegādes. Kad pasūtījums tiks piegādāts, jūs saņemsiet arī e-pastu no mums. Gadījumā, ja jūs neesat sasniedzams, kurjers uz jūsu adresi atstās zīmīti, lai informētu, ka viņi mēģināja piegādāt jūsu paku. Piegāde tiks mēģināta vēlreiz 3 reizes, pēc tam jums tiks lūgts savākt savu preci no kurjera birojiem Kad kurjers sazināsies ar jums, jūs varēsiet arī informēt viņu par to, kur satikties, lai dotu jums savu paku.


Garantija
Kas notiek, ja mans produkts ir bojāts?

Ja 2 gadu garantijas laikā jūsu produkts ir bojāts, sazinieties ar mums pa tālruni +356 27781071, un mēs izdosim RMA, lai veiktu jums aizvietošanu.


Vai jums ir kādi kvalificēti tehniķi?

Mūsu rīcībā ir IT tehniskie speciālisti, kuriem ir vairāk nekā 20 gadu pieredze aparatūras un programmatūras jomā un kuri jums varēs palīdzēt jebkurā no iegādātajiem produktiem.


Cik ilgi ir garantija?

Uz visiem pirktajiem produktiem attiecas 2 gadu garantija.